dinsdag 5 september 2017

Deep Ocean Challenge #163


Goedenavond lieve allemaal,
vanavond laat ik jullie een kaart zien die ik voor een vriendin van mijn collega heb gemaakt voor haar verjaardag
Omdat er een nieuwe uitdaging is gestart bij Deep Ocean Challenge vond ik deze kaart ook meteen geschikt voor het thema "Lovely Lace"

Good evening dear Craft Friends,
tonight I show you a card which I made for a friend of my college for her Birthday
Because there's also a new challenge at Deep Ocean Challenge with the theme "Lovely Lace" I thought this card is unique for this


Distress inkt:
ballon (balloon) - milled lavender, dusty concord
konijn (bunny) - pumice stone, tattered rose
cadeau (present) - milled lavender, dusty concord, black soot
achtergrond (background) & grond (ground) - evergreen bough
lint (ribbon) - dusty concord

materialen (supplies):
stempel (stamp) - ? heb ik een poosje geleden een afdrukje van iemand gekregen (? this image was a present of someone)
papier (paper) - LOTV "Snow Princess"
basiskaart (base card) - Go Kreate
rand cadeau"s (border presents) - Joycrafts
tekst (sentiment) - LOTV
Cadeautjes (presents) - Joycrafts




3 opmerkingen:

rian zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt
groetjes rian

Marja Sch zei

Wat een schattig kaartje.

Guida Machado zei

Amazingly beautiful card, Gretha :)
Hugs,
Guida